На веб-сайті Мінрегіону повідомляється: Уряд затвердив (постанова від 30.03.2016 р.) порядок списання з балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та органами місцевого самоврядування багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності.
Порядком, зокрема, передбачено таке:
- списання з балансу багатоквартирних будинків здійснюється балансоутримувачем на підставі прийнятого ним розпорядчого документа;
- для списання багатоквартирних будинків із балансу створюється комісія;
- комісія з метою фіксації технічного стану будинку перед списанням проводить огляд будинку;
- за результатами роботи комісії складається акт про списання багатоквартирного будинку за формою згідно з додатком до постанови, який підписується всіма членами комісії та затверджується балансоутримувачем.
Підставою для списання будинку з балансу є наявність у ньому приміщень приватної форми власності (приватизовані квартири, вбудовані приміщення магазинів або офісів тощо).
Ініціатором списання може виступати:
- 1) балансоутримувач, який визначає, чи є в будинку приміщення приватної власності (може це здійснювати за допомогою інформації з державного реєстру нерухомості);
- 2) приватний власник або власники приміщень шляхом звернення до балансоутримувача про початок процедури списання з балансу (процедура має бути розпочата в 10-денний строк із дня отримання повідомлення власників).
Про початок процедури списання балансоутримувач приймає розпорядчий документ (наказ, розпорядження) та повідомляє про це мешканців будинку (через власний веб-сайт або оголошення біля будинку та на прибудинковій території).
Немає коментарів:
Дописати коментар